Η Alter Phone Call Center, η οποία ιδρύθηκε το 1995 με στόχο την παροχή υπηρεσιών τηλεγραμματείας σε Ιατρούς και άλλους ελεύθερους επαγγελματίες.
Κατάφερε να κερδίσει την εμπιστοσύνη των πελατών της και να αναπτύξει μια πληθώρα υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση των αναγκών τους.
Από την αρχή, η εταιρεία εστίασε στην παροχή πρωτοποριακών επικοινωνιακών λύσεων, κάτι που της επέτρεψε να διακριθεί στον κλάδο.
Το 2002, η Alter Phone Call Center έγινε το πρώτο Medical Call Center που προσέφερε λύσεις διαχείρισης ραντεβού σε μεγάλα νοσοκομεία της Ελλάδας,
κάτι που αποδεικνύει την προσήλωση της εταιρείας στην καινοτομία και τη βελτίωση των υπηρεσιών της.
Κατά τη διάρκεια των επόμενων χρόνων, η Alter Phone Call Center αναπτύχθηκε και προσέφερε καινοτόμες υπηρεσίες, όπως
Υιοθετώντας αυτές τις υπηρεσίες, η εταιρεία κατάφερε να καλύψει τις διάφορες επικοινωνιακές ανάγκες των πελατών της, διατηρώντας παράλληλα τον πρωτοποριακό της χαρακτήρα. Η μεγάλη αποδοχή αυτών των πρωτοποριακών υπηρεσιών, μεταξύ άλλων παραγόντων, οφείλεται στην οργανωτική δομή που υιοθετήθηκε μέσα από συνεργασίες με Ευρωπαϊκές εταιρείες του κλάδου και στη φιλοσοφία της εταιρείας για την παροχή υψηλού επιπέδου ολοκληρωμένων επικοινωνιακών λύσεων. Η εμπιστοσύνη των πελατών της και οι εξελίξεις στην αγορά του κλάδου έχουν παράσχει κίνητρα για την Alter Phone Call Center να συνεχίσει να προσφέρει νέες, καινοτόμες υπηρεσίες.