Υπηρεσίες Call Center
Η φιλοσοφία της Alter Phone είναι ότι η άμεση και σωστή εξυπηρέτηση των πελατών μιας επιχείρησης είναι ο θεμέλιος λίθος για την επιτυχία της και αντανακλά απόλυτα την αξιοπιστία της. Κάθε έργο που αναλαμβάνουμε είναι μοναδικό για εμάς. Οι υποδομές μας και ο τεχνικός εξοπλισμός που διαθέτουμε μας επιτρέπουν την διεκπεραίωση δεκάδων χιλιάδων κλήσεων την ημέρα . Καθημέρινη αναφορά προόδου και παράδοσης στατιστικών αποτελεσμάτων του έργου. Η σωστή προσέγγιση και η λεπτομερείς ανάλυση των αναγκών σας, εξασφαλίζουν την άμεση επιτυχία . Οι υπηρεσίες του κέντρου κλήσεων μας περιλαμβάνουν τη διαχείριση εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων , παρέχοντας πληροφορίες στους πελάτες και προσφέροντας λύσεις outsourcing . Διαχειριζόμαστε τα παράπονα των πελατών αποτελεσματικά μέσω του συστήματος διαχείρισης παραπόνων και παρέχουμε ισχυρή υποστήριξη εξυπηρέτησης πελατών . Επιπλέον, διεξάγουμε έρευνες ικανοποίησης πελατών για να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας με βάση τα σχόλια των πελατών σας. Αναλυτικότερα
1. Εισερχόμενες κλήσεις (Inbound Calls):
Διαχειριζόμαστε κλήσεις που προέρχονται από πελάτες, αντιμετωπίζοντας τις ερωτήσεις, τις ανησυχίες και τα αιτήματά τους. Η ομάδα μας έχει εκπαιδευτεί για να χειρίζεται μια ευρεία γκάμα θεμάτων, εξασφαλίζοντας μια ομαλή και αποτελεσματική αλληλεπίδραση.
2. Εξερχόμενες Κλήσεις (Outbound Calls):
Πραγματοποιούμε εξερχόμενες κλήσεις για διάφορους σκοπούς, όπως έρευνα αγοράς, ρύθμιση συναντήσεων ή επαναλαμβανόμενες κλήσεις . Στόχος μας είναι να επεκτείνουμε την επικοινωνία σας, διασφαλίζοντας μια επαγγελματική και ευγενική αλληλεπίδραση με τους ενδιαφερόμενους σας.
3. Ενημέρωση Πελατών (Customer Information):
Ενημερώνουμε και πληροφορούμε τους πελάτες σχετικά με νέα προϊόντα, υπηρεσίες ή αλλαγές στην πολιτική. Φροντίζουμε οι πελάτες σας να είναι πάντα ενημερωμένοι και ενήμεροι.
4. Outsourcing:
Για να αυξήσουμε την αποδοτικότητα , προσφέρουμε υπηρεσίες outsourcing κέντρων κλήσεων. Αναλαμβάνουμε τις ανάγκες επικοινωνίας με τους πελάτες σας, έτσι ώστε να μπορείτε να επικεντρωθείτε σε άλλες πτυχές της επιχείρησής σας.
5. Γραμμή παραπόνων (Claim Management):
Διαχειριζόμαστε τα παράπονα των πελατών επαγγελματικά. Η ομάδα μας έχει εκπαιδευτεί να διαχειρίζεται αποτελεσματικά αυτές τις καταστάσεις, βοηθώντας στη διατήρηση της φήμης της επωνυμίας σας.
6. Υποστήριξη Πελατών (Customer Service):
Παρέχουμε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών απαντώντας σε ερωτήσεις, επιλύοντας προβλήματα και παρέχοντας καθοδήγηση. Στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε ότι κάθε πελάτης έχει μια θετική εμπειρία με την εταιρεία σας.
7. Ερευνα ικανοποίησης πελατών (Customer Satisfaction Survey):
Διεξάγουμε έρευνες ικανοποίησης πελατών για να συλλέγουμε αξιολογήσεις και επισημάνσεις. Αυτό βοηθά στην καλύτερη κατανόηση των πελατών σας και στην πραγματοποίηση βελτιώσεων όπου είναι απαραίτητο.
8. Επικοινωνία - Υποστήριξη Προεκλογικής Εκστρατείας:
Με την εμπειρία και την εξειδίκευση μας, βοηθάμε τις πολιτικές ομάδες να επικοινωνήσουν αποτελεσματικά το μήνυμά τους στους ψηφοφόρους , προετοιμάζοντας και εκτελώντας στρατηγικές προεκλογικής επικοινωνίας.
9. Υποστήριξη e-shop:
Παρέχουμε εξειδικευμένη υποστήριξη για e-shop . Αναλαμβάνουμε τη διαχείριση πελατών του online καταστήματός σας,
παρέχοντας εξαιρετική εξυπηρέτηση και βοηθώντας στην ανάπτυξη της online παρουσίας σας.
Για περισσότερες λεπτομέρειες για την υποστήριξη e-shop και άλλες υπηρεσίες μας,
επισκεφθείτε την ειδική σελίδα μας Υποστήριξη e-shop ή φόρμα επικοινωνίας και επικοινωνήστε μαζί μας για προσαρμοσμένες λύσεις.
Οι Υπηρεσίες Call Center της AlterPhone είναι σχεδιασμένες για να σας προσφέρουν τα εργαλεία και την υποστήριξη που χρειάζεστε για την επιχείρησή σας.
ΟΦΕΛΗ
Οι υπηρεσίες μας προσφέρουν σημαντικά οφέλη
που θα σας βοηθήσουν στην λειτουργία της επιχειρησής σας.
Μερικά από τα οφέλη που θα αποκομίσετε είναι τα εξής:
1. Αυξημένη Αποδοτικότητα:
Αναλαμβάνοντας τις εργασίες επικοινωνίας με τους πελάτες, σας επιτρέπουμε να επικεντρωθείτε στις βασικές λειτουργίες της επιχείρησής σας.
2. Εξοικονόμηση Χρόνου , Χρημάτων και Πόρων:
Η χρήση των υπηρεσιών του Call Center μας εξοικονομεί χρόνο , Πόρους και χρήματα που θα δαπανούσατε για την εκπαίδευση και τη διαχείριση της δικής σας ομάδας εξυπηρέτησης πελατών.
3. Υψηλής Ποιότητας Εξυπηρέτηση Πελατών:
Η εμπειρία και η εξειδίκευσή μας εγγυάται μια υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση των πελατών σας, αυξάνοντας την ικανοποίησή τους και την αφοσίωσή τους στην επωνυμία σας.
4. Αποτελεσματική Διαχείριση Παραπόνων:
Τα επαγγελματικά μας πρότυπα και η εκπαίδευσή μας μας επιτρέπουν να διαχειριζόμαστε τα παράπονα των πελατών αποτελεσματικά, διατηρώντας τη φήμη και την εικόνα της επιχείρησής σας.
5. Προσαρμοσμένες Υπηρεσίες:
Παρέχουμε λύσεις που είναι προσαρμοσμένες στις ανάγκες της επιχείρησής σας, εξασφαλίζοντας ότι οι πελάτες σας λαμβάνουν την προσοχή και την υποστήριξη που χρειάζονται.
ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Στην εποχή μας, η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών είναι κρίσιμη για την επιτυχία κάθε επιχείρησης.
Επιλέγοντας τις υπηρεσίες κέντρου κλήσεων μας,
μπορείτε να εξασφαλίσετε ότι οι πελάτες σας θα λαμβάνουν μια εμπειρία εξυπηρέτησης ανώτερης ποιότητας.
Θα αναλάβουμε τη φροντίδα των πελατών σας, ενώ εσείς θα μπορείτε να επικεντρωθείτε στις βασικές λειτουργίες της επιχείρησής σας.
Με την εμπειρία και την εξειδίκευσή μας στη διαχείριση παραπόνων, μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι η φήμη σας θα παραμείνει ανέπαφη .
Και το καλύτερο; Προσφέρουμε προσαρμοσμένες λύσεις που ταιριάζουν στις συγκεκριμένες ανάγκες της επιχείρησής σας.
Δεν είναι απλώς ένα κέντρο κλήσεων - Eίμαστε οι συνεργάτες σας στην παροχή αξεπέραστης εξυπηρέτησης πελατών.
Ας συνεργαστούμε για να κάνουμε την επιχείρησή σας να ξεχωρίζει!.
Η διαδικασία εγγραφής είναι πολύ απλή.
Καλέστε μας στο 2610 639500 η επιλέξτε την φόρμα επικοινωνίας και σε λίγες ώρες θα αποκτήσετε όλα τα οφέλη του Call Center της AlterPhone .